On the road again

4 juni 2023 - St. George, Verenigde Staten

De reis van Los Angeles naar Flagstaff was niet bepaald noemenswaardig, vooral ongelooflijk lang (7.5 uur). Onderweg zijn we wel wezen stoppen bij Lake Havasu om even te zwemmen, het was onwijs warm en dat was wel even lekker! Eenmaal in Flagstaff aangekomen zijn we wat wezen eten bij Chipotle, waar ze niet vermeld hadden dat overal koriander in zat en dat vind ik dus echt heel goor🤷🏼‍♀️ Kris en ik zijn nog even naar het zwembad geweest en zijn gaan zitten in de hot tub voor we gingen slapen.

IMG_6735D7ED814E-F987-4643-9FD6-33A578773153

Gisterochtend zijn we op tijd weer opgestaan want er stond weer een lange rijdag op de planning maar dit keer wel met toffe tussenstops! Het ontbijt was basic in het hotel, ik had een Cream cheese bagel en sinaasappelsap. Toen iedereen het ontbijt op had zijn we snel gaan rijden want ook vandaag hadden we weer een heftige rit voor de boeg. Wel met een geweldige tussenstop, namelijk de Grand Canyon!

Het blijft verbazingwekkend dat je dan naar die canyon toe rijdt, niets ziet. De auto uitstapt, niets ziet. Het pad op loopt en dan opeens een gigantische krater voor je ziet opdoemen, foto’s doen het geen eer aan

IMG_6754IMG_3143IMG_3137IMG_6765

IMG_6778
Na een aantal stops gemaakt te hebben en een moose te drinken hebben gegeven (Kelvin dan, ik hoorde iemand zeggen dat de betreffende moose een meisje had gebeten dus ik vond het prima om te filmen 😂) zijn we gestopt bij Burger King, sorry lieve maccers🥹 had weer een beker drinken even groot als mijn hoofd dus dat moest natuurlijk wel even doorgestuurd worden naar mijn lieve ex (gek om te zeggen) collega’s. Werd gelijk beschuldigd van vreemd gangerij en ik kan het ze niet kwalijk nemen.

IMG_6847
We zijn nog gestopt bij een Navajo bridge waar ik ook even gebruik moest maken van het toilet, dat was een lichtelijke deceptie wel. Zoals ze in Frankrijk die vieze gaten in de grond kennen, was dit ook zo alleen zat er wel een soort toilet omheen gebouwd. Hing je daar enigszins boven dan voelde je ook daadwerkelijk een briesje 😂 ik kon me de nachtmerries over slangen en monsters die uit wc’s komen in ieder geval wel voorstellen hier 🤷🏼‍♀️ ook een vriendelijke reminder om daadwerkelijk het toilet te gebruiken en niet op de vloer je behoeften te doen.

IMG_6848IMG_6851IMG_6856
We zijn doorgereden naar ons hotel in St George en zijn daar lekker even gaan zwemmen aangezien het nog steeds boven de 30 graden was. Na het zwemmen is iedereen zich gaan opfrissen en kwam Jacyntha haar grote droom uit, namelijk eten bij Red Lobster. In 2017 wilden we hier eten maar was er zo een lange wachtrij dat we er niet zijn gaan eten dus nu was het eindelijk zo ver! Ik heb genoten van de butterfly shrimps met een caesarsalad en mashed potatoes als sidesCFAE1D7B-7DF3-4CA0-A849-71E2946960D5

1. Carla Percin:
    4 juni 2023
    Wat een geweldige foto's 🥰🥰🥰
  2. Marga Lassing:
    4 juni 2023
    Op de Red Lobster na klinkt alles geweldig! Foto's zijn adembenemend! Wel veel rijden, maar dan heb je ook wat! ❤❤