Voor alles is een tweede keer

31 mei 2023 - Anaheim, California, Verenigde Staten

In 2017 hebben we met zijn vieren de reis van ons leven gemaakt, dit zouden we nooit meer gaan doen, we moeten alles eruit halen wat er in zit. En toch.. heel lang heeft het niet geduurd na thuiskomst voordat de eerste van de vier zei: “maar we hebben eigenlijk wel nog wat dingen niet gedaan die we wel hadden willen doen he?”

Uiteindelijk resulteerde dat toch in weer kijken wat we dan nog zouden willen doen en waar we dan heen zouden willen en voor we het wisten waren de plannen gemaakt om in 2020 weer terug te gaan naar Los Angeles, Las Vegas en San Francisco. We weten allemaal wat er toen gebeurde, covid blablabla. Kelvin en Jacyntha kosten een huis en we bleven uitstellen, tot uiteindelijk er een datum geprikt was, 30 mei 2023, en eindelijk was het zo ver!

Om 06.00 ‘s ochtends was het dan zo ver, tijd om elkaar op Schiphol te meeten. We waren uiteraard overal zo doorheen (zoals verwacht maar we nemen geen risico’s als het gaan om deze reis die we eindelijk kunnen gaan maken 😂) en toen konden we gaan wachten tot we gingen boarden. Met zijn vieren hebben we genoten van hoe gehaast iedereen altijd een rij maakt als er staat dat de gate open is. Nadat we het vliegtuig in waren gestapt en we nog wat mensen van onze plekken af hadden moeten jagen, begon de uuuuurenlange reis naar LAX airport. 11 lange uren waarin we erg knus tegen elkaar aan mochten zitten, landde we dan op LAX en waren we eigenlijk ook zo door de security heen en hadden we de koffers ook zo van de bank af getrokken.

IMG_6571IMG_6572IMG_6578IMG_6582

Op naar Hertz, waar onze prachtige Escalade op ons stond te wachten, of toch niet..? Na 45 minuten bezig geweest te zijn, waarna er een aantal keer benoemd werd dat eigenlijk de verzekering van de auto al duurder was dan dat wij voor de hele auto betaald hadden (thanks Easyterra) werden we in eerste instantie afgescheept met een Infinity die echt niet zo mooi en groot was. Gelukkig hadden de jongens ook al een Escalade zien staan dus kwamen ze terug met een parkeerplaatsnummer en reden we weg met een Escalade. Gelukkig konden we er gelijk goed van genieten want op de een of andere manier kregen we het voor elkaar om gelijk verkeerd te rijden waardoor we wel gelijk de Santa Marina Pier gezien hebben 🥰

Eenmaal in de buurt van het hotel zijn we eerst In N Out gaan eten, eindelijk konden we weer onze geliefde burgers eten! Hierna gelijk door naar het hotel, spullen in de kamer gegooid en snel naar de Walmart want we moesten nog wel even wakker blijven! In de Walmart keken we uiteraard onze ogen weer uit en Kelvin, Jacyntha en vooral Kris renden naar de bakery-afdeling om de brownies te scoren hahahha. Uiteraard ook drinken meegenomen en daarna stortte we allemaal volledig in 😂  we hebben wel nog snel wat gegeten en zijn zelfs nog even in de jacuzzi geweest bij het hotel maar daarna was het toch echt klaar en was het rond 8 uur, half 9 helemaal stil in de hotelkamer.

1. Marga Lassing:
    31 mei 2023
    Jullie hebben het nog lang volgehouden! En voor alles is ook een derde keer 😉. Denk dat jullie bijna wakker worden dus fijne dag vandaag en we lezen graag weer mee! <3
  2. Carla Percin:
    31 mei 2023
    Second time around 🎵🎶 dat liedje is vast niet voor niks gemaakt. Op naar jullie 2e avontuur. Kan niet wachten op de leuke verhalen, foto's en filmpjes. Heel veel plezier en dikke kussen🩷❤️💋
  3. Tally:
    2 juni 2023
    Super leuk om zo te lezen! Heel veel plezier ♥️.
    Ik ga je verhalen volgen💋