De jet lag is real.

2 juni 2023 - Buena Park, California, Verenigde Staten

Na rond 8 uur te zijn gaan slapen, was ik helemaal klaar voor een nieuwe dag, nieuwe ronde nieuwe kansen! Telefoon erbij gepakt, 21.30 😂 na daarna wakker te zijn geworden om 01.00 en 03.00 was het om 03.30 toch echt klaar en was iedereen wakker. Kris en Kelvin zijn om 4 uur naar de gym in het hotel gegaan terwijl Jacyntha en ik lekker aan het klooien waren op de hotelkamer.

Om 06.00 konden we dan eindelijk ontbijten en we besloten om in het hotel te ontbijten. In 2017 sliepen we ook in dit hotel en het ontbijt buffet was toen echt zo lekker dat we allemaal nog droomden over de bacon en nog goedkoop ook (Max 15 dollar). Nou was dat even een deceptie, de bacon was zeker nog even lekker maar ondertussen was de prijs van het ontbijtbuffet gestegen naar 27 dollar per persoon 😱 dat betekend dus dat we meer betaalden voor het ontbijt dan dat ik normaal doe voor een maand ontbijt 😂 gelukkig was het wel erg lekker maar hier ontbijten we zeker niet meer!

Na het ontbijt zijn we naar The Grove gereden, dit is een plek met allemaal winkels en een Farmers Market. Wat dat laatste precies inhoudt ben ik nog niet helemaal achter maar het rook wel erg lekker overal. We zijn een aantal winkels in geweest en naar de Apple Store geweest waar Kelvin wat op moest halen voor collega’s.

IMG_6621IMG_6630IMG_6631

Nadat we klaar waren in The Grove zijn we naar een andere Apple Store geweest waar de jongens hun nieuwe Watch konden ophalen, dit lag in het centrum van Los Angeles en dat was wel een ervaring op zich. Ontzettend veel dakloze mensen op straat, hele tentenkampen op de straten waar deze mensen in sliepen. Ik weet niet of we hier gewoon niet geweest zijn in 2017, de situatie voor mensen zo veranderd is sindsdien of dat we blind zijn geweest hiervoor maar ik vond het echt heel heftig. Helemaal nadat de horloges in de pocket waren en we dus met $1400 aan horloges rondliepen, ik was blij toen we weer in de auto zaten in ieder geval!

Vanaf de Apple Store zijn we naar Citadel outlets gereden waar Jacyntha erg verleid werd voor een tas van Karl Lagerfeld maar waar verder eigenlijk niet zoveel interessants was. Wel voor het eerst gegeten bij Panda Express en het klopt inderdaad dat de Orange Chicken erg lekker is, voor herhaling vatbaar. Op een gegeven moment was iedereen er wel goed klaar mee en zijn we terug gereden naar het hotel om een dutje te doen 😬

84DC8939-A791-4104-9D82-8D277ADF3D44

Na een goeie powernap (voor Kris, Jacyntha en mij in ieder geval) waren we er helemaal klaar voor om weer de deur uit te gaan, we gingen op naar Dave and Busters! Dit is een soort speelhal waar je ook erg lekker kan eten, aangezien we nog even moesten rekken en moesten wakker blijven, leek het ons een goed plan om iets te gaan doen waar veel geluid en herrie was en waar toevallig ook nog een lekker avondmaal te scoren was. Kelvin, Kris en ik gingen voor de bbq ribs en jacyntha voor de Parmesan chicken wat er ook top uit zag. Na het eten afgerekend te hebben zijn we de speelhal in gegaan waar Kris en Kelvin een paar clowns omver gegooid hebben met balletjes en Jacyntha Deal or no deal heeft proberen te verslaan.

Rond een uur of 9 was het toch allemaal wel weer echt klaar en zijn we terug gegaan naar het hotel, om rond half 10/10 uur weer allemaal k.o te gaan, toch weer ruim een uur later dan de dag ervoor!