Hollywood baby!

3 juni 2023 - Buena Park, California, Verenigde Staten

Later naar bed gaan, betekend ook later wakker worden. Hoewel ik wel een paar keer wakker ben geweest ‘s nachts, is dat voor mij niet uitzonderlijk. Om half 5 was iedereen wakker en zijn de jongens weer naar de sportschool geweest. Nadat iedereen weer content was zijn we eerst wezen ontbijten bij IHOP, international house of pancakes. Uiteindelijk is Kris de enige geweest die voor de american pancakes ging, Cynt had een crêpe, Kelvin eggs Benedict en ik Avocado toast met hash Browns en bacon. Het was een heel klein zaakje en de dame die er werkte kende vrijwel van iedereen die er binnen kwam, de bestelling, heel leuk om te zien!

IMG_6651

Na ons ontbijt volgde weer een Walmart tripje om een koelbox te scoren en wat drinken, voordat we naar Downtown Disney gingen. Jacyntha en ik gaan aan het einde van de vakantie naar Disneyland, maar dan hebben we natuurlijk de volle dag nodig om door het park te struinen, dus we wilden nu graag een rondje door de ‘Disney Village’ van Disneyland lopen. Zo gezegd, zo gedaan, Kelly dolgelukkig natuurlijk, zodra er ook maar een beetje een Disneybubbel te bespeuren valt en dat was hier al goed te voelen.

IMG_6671IMG_6675

b48fb7f5-fc37-466b-8b1e-e070008ffe87

Nadat we heel Downtown Disney gezien hadden, zijn we bij In n Out gaan eten (double double en animal style Fries, uiteraard!) en naar de Orange outlets geweest. Hier slaagde Jacyntha goed bij de Victoria’s Secrets voor nieuwe bodysplashes en Kelvin en ik slaagden bij Jamba Juice met een gembershotje 💪🏻

IMG_6696
Nadat we ook hier klaar waren zijn we naar het hotel gereden om ons geliefde middagdutje te doen en ons klaar te maken voor een tripje Griffith Observatory en om wat te eten bij Cheesecake Factory. Van tevoren had ik niet heel hoge verwachtingen van Griffith, want je leest veel dat de Hollywood sign toch niet heel goed te zien is enzo. Nu vond ik dat op zich wel meevallen, maar wat ik het tofst vond was het uitzicht over Los Angeles. Wat mij betreft toch wel een aanrader!IMG_6703IMG_67048d57e2da-a388-4665-a816-9e1ae581a6dd

151c9a36-889d-44dd-a703-676b506648c5
Hierna hadden we toch echt wel trek en was de speurtocht naar een Cheesecake Factory begonnen! 20 minuten vanaf Griffith was een Cheesecake Factory in Glendale en waar we gister onze ogen uitkeken omdat de omstandigheden in LA zo slecht waren voor mensen, keken we nu de ogen uit omdat alles zo mooi en duur was. We kwamen terecht bij een soort winkelplein waar een Tiffany’s zat, Gucci, weet ik het wat voor gekke winkels waar ik op mn slippertjes zeker niet in had gemogen in ieder geval😁 we meldden ons aan en zouden 15 minuutjes moeten wachten. 15 minuten waren 5 minuten en toen kregen we de gigantische menukaart voor onze neus, wat een keuzestress. Uiteindelijk gegaan voor de Cheese Stuffed Burger, die uiteraard niet op ging. Uiteraard moest er wel nog een cheesecake mee naar het hotel (want daar opeten was zeker geen optie meer).

IMG_6732
hierna zijn we terug gereden naar het hotel en om half 11 lagen we allemaal te knorren, het gaat steeds beter 😉

1. Carla Percin:
    3 juni 2023
    Hebben jullie nou nog een koelbox gescoord? Kan die ook mee terug naar Nederland of laten jullie het achter